Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~umma | użytkownik

imię i nazwiskosally spectra adresolsztyn zarejestrowany04.08.2006 @18:42:01 ostatnio na stronie08.10.2014 @15:02:14

jestem zbyt leniwa, by się starać.
jestem zbyt dobra, by nie byc leniwą.
próżność i lenistwo, to jest to!


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty102 komentarze200 posty na forum24

komputer / sprzęt
nienawidzę go i bez niego żyć bym nie mogła zarazem

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Urban    31.10.2007 @15:57:40
Że hę? : >
~Lalaith    31.10.2007 @15:57:13
kazdy lubi co innego
a pisząc że modelka nie wyszła nie masz racji
bo bardzo ładnie "wyszła" uśmiechnięta, wesoła, naturalna
a nie pociągniete blurem ustawiane
takie naturalne
~Lalaith    31.10.2007 @15:53:32
http://www.digart.pl/praca/1232376/Agata_II.html

ocenia się zdjęcie a nie modelkę
~piotrrodzoch    25.10.2007 @20:00:42
kurcze... daj zdjecie to ci dorobie tło jeszcze raz - kombinacja z pozami, a ogolnie dziweczyna jest fajna... bierz ja na spacer gdzies gdzie masz duzo zastanago swiatla i portretuj portretuj i portretuj ... bo warto
_______
"granicą obiektywności jest nasz gust."
~Gibbon    24.10.2007 @00:31:15
brzozy to jest to moim zdaniem
~Dmarleyo    23.10.2007 @23:25:17
Tak tylko musisz się zastanowić bo kupno lustrzanki to inwestycja w system, potem są spore koszty związane ze zmianą
_______
Zapraszam do obejrzenia moich prac
Oceniaj mnie - niech jad strumieniami leje się
Damian Kozłowski Portfolio: http://damiankozlowski.pl/
~Dmarleyo    23.10.2007 @23:19:55
A ja planuję zmienić system na canona;p
Dokładnie Canon 30D
_______
Zapraszam do obejrzenia moich prac
Oceniaj mnie - niech jad strumieniami leje się
Damian Kozłowski Portfolio: http://damiankozlowski.pl/
~Gibbon    23.10.2007 @23:07:59
~krwl    18.10.2007 @23:10:35
tak przy okazji dyskusji o kropkach.
_______
i tak Ciebie frajerze zdissuje jak trzeba będzie
~krwl    18.10.2007 @23:09:33
_______
i tak Ciebie frajerze zdissuje jak trzeba będzie
~elishea    20.09.2007 @21:44:23
zachecam...
a co do profilu mi sie marzy k10
ideany
~elishea    20.09.2007 @21:40:36
zdjecie wydaje sie świetne chciałabym zobaczyć orginał .....i podziwiac :p
~Gibbon    18.09.2007 @22:05:14
hello
~basiasa    11.06.2007 @13:24:15
A DZIEKUJE ;] tez sie w niej zabujalam jak ja zaobaczylam
_______
......be a man, ride as fast as you can............

https://www.facebook.com/pages/Basia-Sa-Photography/284701221582091
~status86    31.05.2007 @16:59:18
a jak tylko wolisz:P
_______

~tpziomal    31.05.2007 @16:23:01
fajne profilowe
_______
Zapraszam do mnie
~status86    27.05.2007 @23:56:32
no wlasnie jeszcze w necie sprawdzalem i byla katedra zreszta czort z tym
_______

~status86    26.05.2007 @22:49:51
oj ty to bys tylko narzekala pochwal sie lepiej czyms z tego konkursu
_______

~gandalvik    20.05.2007 @15:20:37
Polecam sie
~diuuna    18.03.2007 @17:33:04
jaka szkoda, to pewnie tam nie trafię - a przynajmnije nieprędko
pozdrawiam serdecznie!
~Masiu    09.02.2007 @22:44:47
Po pierwsze napewno z innego ujęcia a po drugie to sam nie wiem ale coś mnie gnębi ;/
_______
do czego dążysz.
~status86    04.01.2007 @18:12:32
a zgadlas poczatek sylkwa na domowc jak jeszcze nikogo nie bylo hehe
_______

~darekwieczorkowski    30.12.2006 @12:03:23
Fajna fryzura :D

:P
_______
wieczorkowski.com
~status86    01.12.2006 @17:32:56
mam bo 10 lat kota mialem heheh
_______

~Franeq    01.12.2006 @13:35:28
Lubie zwierzeta, mam kota, kota, krokodyla, dwa ptaki w galerii. Podobaja mi sie zwierzeta, ale slabe zdjecia zwierzat ktorych na DA zatrzesienie juz nie. Jest to kolejne zdjecie do albumu rodzinnego Twojego kochanego kotka, bo na pewno taki jest... ale zdjecie... wstyd wysylac na DA
ostatnio edytowane: 2006-12-01 13:35:58
_______

Poprzednia strona 1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt